سامانه ثبت شکایات یارانه معیشتی در دسترس است/ 7 میلیون جا مانده یارانه عجله نکنند

هموطنانی که ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند می توانند به سامانه ثبت شکایت مراجعه و ثبت اعتراض کنند.



به گزارش خبرنگار اقتصادی مجله خبری، شب گذشته رئیس‌جمهور در گفتگوی زنده با سیما با ارائه گزارشی از عملکرد دولت خود به برخی اقدامات اقتصادی اشاره کرد که با توجه به آثار و نتایج تصمیم سازی ها برای حل مشکلات عدیده اقتصادی کشور بویژه در زمینه تخصیص ارز یارانه‌ای و کنترل تورم بسیار جالب توجه است.

یکی از اقدامات صحیحی که دولت انجام داد. افزایش مبلغ یارانه از ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ۴۰۰ هزار تومان است. وقتی یارانه ۴۵ هزار تومانی در سال ۸۸ به حساب مردم واریز شد ارزش آن قابل مقایسه با امروز نیست تاجایی که رئیس جمهور پیشتر در یک سخنرانی گفته بود ارزش این یارانه هم اکنون فقط ۷ هزار تومان است.
همچنین به زودی سامانه ای برای ثبت نام جاماندگان یارانه به زودی راه اندازی می‌شود.

ابوحمزه، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص جاماندگان یارانه ای اظهار کرد: سامانه هدفمندی یارانه‌ها برای جاماندگان یارانه معیشتی هنوز راه اندازی نشده است، به همین دلیل ۷ میلیون نفر جامانده به سامانه hemayat.mcls.gov.ir هجوم آوردند که اختلالی را در سایت به وجود آورد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت کار، پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه ها، هموطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند می توانند به سامانه مذکور مراجعه و ثبت اعتراض کنند.



پست های مرتبط